اسرا سالاریاسرا سالاری، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
عرفان سالاريعرفان سالاري، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

❤❤ اسرا سالاری◕‿◕ عشق مامان و بابا❤❤

ابله مرغان

1392/10/14 23:42
نویسنده : maman asra
547 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامان جون بدترین روزای زندگیم این چند روز بود اسرا خانم از بس خودت رو به

 دختر عموت پارمیس چسپوندی تا اخر ابله مرغون لعنتی رو گرفتی و بعد از چند رو

علاامش که تب یود نمایان شد و غذا نخوردنت شروع شد شبش خواب نرفتی و من و بابا

 نوبتی بغلت می کردیم و تو خونه دورت می دادیم البته بابا گفت دونه های روی پات ابله

 مرغونه ولی من باور نمی کردم صبح بردیمت دکتر و بله ابله مرغون گرفته بودی ولی

 دکتر گفت بخواطر بچه بودنت راحت تر خوب میشی و جای ابله ها هم نمی مونه خدا

رو شکر فقط پاهات در اورد و به بدنت نرسید و داروات رو قطع کردم خدا رو شکر

 العان حالت بهتره شام هم سوپت رو راحت خوردی عزیز دلم امیدوارم دیگه هیچ وقت

مریض نشی

 

دوست دارم دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آیهان
15 دی 92 17:08
عزیزم اشکال نداره انشالله زود زود خوب بشی گلمممممم. مامانی مارو بی خبر از حال اسرا جون نذار راستی با اجازه ما لینکتون کردیم ممنونم خاله مهربون باعث افتخار ماست دوستون داریم