اسرا سالاریاسرا سالاری، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
عرفان سالاريعرفان سالاري، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

❤❤ اسرا سالاری◕‿◕ عشق مامان و بابا❤❤

اولین های عشق مامان

1390/12/2 15:46
نویسنده : maman asra
307 بازدید
اشتراک گذاری

اولین تولد

تاریخ 8/8/ 1390 در بیمارستان مهر برازجان به دنیا امدی

اولین گریه 

9/ 8/ 1390 اولین باری که گریه کردی و من شنیدم 2روزه بودی می خواستی واکسن بزنی من هم پا به پات گریه می کردم

اولین ورودت به خونه

9/ 8/ 1390 من و بابات و مادر بزرگت فرخنده که عمه من هم می شه با اقا جونت باقر و مامان مهوش و خاله فاطمه و دایی مهمد رضا از بیمارستان تو گل خوشگل رو به خونه بردیم در حیاط خونه مون ننه،بی بی ، خاله ها ، زن دایی ها ، زن عموت ، عمه فاطمه و اقا جونت و عموت حامد یه قصاب اورده بودن تا یه گوسفند جلو پات قربونی کنه و تو عسل مامان با شادی و شیرینی به خونه اومدی

اولین عکس

اولین عکست رو خاله فرشته نیم ساعت بعد از تولد ازت گرفت

اولین حمام

9/ 8/ 1390 برای اولین بار عمه فاطمه و خاله اسیه حمامت دادن و خاله اتنا و خاله فرشته ازت فیلم گرفتن

اولین خنده

13/ 8/ 1390 اولین بار برای عمو اردشیر خندیدی اونم همه ما رو صدا کرد گفت بیاین اسرا داره برام می خنده

اولین مهمانی

16/ 8/ 1390 مهمونی تولد دایی محمد رضا اولین مهمونیت بود گلم

اولین عروسی

26/ 8/ 1390 عروسی خاله اتنا و عمو محمد 18 روزه بودی اومدی قربونت برم که همش خواب بودی

اولین مریضی

11/ 8/ 1390 سه روزت بود چشمات زرد شده بود بردیمت پیش دکترت ازمایش دادی معلوم شد زردی داری مهتابی مخصوص اوردیم برات روشن کردیم خوب شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)