اسرا سالاریاسرا سالاری، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
عرفان سالاريعرفان سالاري، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

❤❤ اسرا سالاری◕‿◕ عشق مامان و بابا❤❤

نامه مادرانه

1391/2/17 14:13
نویسنده : maman asra
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم سلام

مامان جون تو خیلی دختر خوبی هستی همه بخاطر آرومیت دوست دارن و به من میگن خوش به حالت که اسرا آرومه. مامان جون خیلی کم پیش میاد که تو گریه کنی شبا من رو عظیت نمی کنی راحت شیر می خوری و می خوابی . اسرا تو پیش بابات خیلی مهم و عزیزی همشه میگه من تو دنیا هیچکس رو به اندازه اسرا دوست ندارم  اگه تو گریه کنی بابات برات دیونه میشه  . مامان جان وقتی تو به دنیا نیومده بودی همیشه می گفتم وقتی بچه بیاد من به هیچیم نمی رسم و درس و دانشگاهم عقب می مونه ولی حالا می فهمم که هیچی تو دنیا مهمتر از تو نیست . مامان می خوام همشه این رو بدونی که برای من و بابات تو از هر چیزی با ارزش تری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)