اسرا سالاریاسرا سالاری، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
عرفان سالاريعرفان سالاري، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

❤❤ اسرا سالاری◕‿◕ عشق مامان و بابا❤❤

روز مادر

1391/2/21 0:10
نویسنده : maman asra
375 بازدید
اشتراک گذاری

مادر خوبم:

عزیز ترینم می خواهم این رو بدونی که خیلی برام مهمی می دونم  برای ما زحمت های زیادی کشیدی  خودت رو وقف ما کردی تا ما رو به بهترین شکل تربیت کنی حالا که خودم بچه دار شدم می دونم که چه مهر و محبتی تو دل تو هست مامان جونم خیلی خیلی دوست دارم  

 

دختر خوبم:

سلام مامان جان فردا روز مادره و من اولین سالی که با وجود تو دختر گلم مادر به حساب میام مامان جون از بودنت خیلی شادم و از جون و دل دوست دارم علان که دارم برات می نویسم کنارمی و داری با صدای بلند جیغ میکشی مامان جان می خوام بدونی که بهترین حس دنیا حس مادر بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرشیدا قند عسل
23 اردیبهشت 91 13:52
آرزو دارم بهاران مال تو شاخه های یاس خندان مال تو آن خداوندی که دنیا را آفرید تا ابد همراه و پشتیبان تو ،مامان مهربون روزت مبارک.


متشکرم عزیزم