اسرا سالاریاسرا سالاری، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره
عرفان سالاريعرفان سالاري، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

❤❤ اسرا سالاری◕‿◕ عشق مامان و بابا❤❤

جدا کردن از شیر و پوشک

1392/10/1 10:54
نویسنده : maman asra
291 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تونست با موفقیت در عرض یک ماه از

 

پوشک و از شیر مادر جدا شه

 

 

 

 

عزیز دلم بعد از تولدت تصمیم گرفتم از شیر جدات کنم چون به شیر خیلی وابسته بودی

خیال میکردم خیلی کار سختی  سه شب رو با ارامش تمام بدون شیر سر کردی ولی

مامانی تا ساعت یک شب برای شما پخت و پز داشت ولی با سر بلندی این مرحله رو

پشت سر گذاشتی اصلا مامان رو اذیت نکردی بعد از ده روز هم برنامه پوشک  گیرون بود

و در این برنامه هم مامان رو سر افراز کردی اما بابا علی همش می گفت اسرا اذیت

می شه و تو کار مادر و دختر دخالت می کرد اما اسرا خاتم با مامان همکاری کرد و

موفق شد العان دیگه راحت غذا می خوری و بدون پوشک کارت رو انجام می دی

هوووووورا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بهار مهرنگار
25 آذر 92 0:05
خدارو شکر.دختر من از پوشک گرفته شده ولی شیر نه همه می گن سخته مامانی دوست دارم بیشتر با هم اشنا بشیم .به من سر بزن اگر مایل بودی پیغام برای تبادل بزار ممنونم منتظرتم ممنون عزیزم
خونه نمدی
1 دی 92 11:01
سلام مامان با سلیقه اگه میخوای هر کی میاد تو اتاق نی نیت انگشت به دهن بمونه حتما حتما یه سر به سایت من بزن مطمئن باش که پشیمون نمیشه www.namadi.ir با تشکر خونه نمدی
مرمر
2 دی 92 0:23
سلام خوش به حالت که موفق شدی تبریک
مامان بهار،مهرنگار
2 دی 92 2:06
ممنون سر زدی شما هم با افتخار لینک شدی.[ ممنون عزیزم لطف کردی همیشه به ما سر بزنید
مامان آیهان
8 دی 92 18:29
. آفرین اسرا جووووووووووووون چه دختر زرنگی بهت تبریک میگم عزیزم این دومرحله سختو با موفقیت پشت سرگذاشتیو. مامان جون ممنون که صبوری به خرج دادی تو این روزهای سخت متشکرم امیدوارم شما هم همیشه موفق باشید